23
Απριλίου
2015

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Ο.Λ.Θ. Α.Ε. - ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Σ.Ν.Π.Θ. (22/04/2015)

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ Ο.Λ.Θ. Α.Ε.

22/04/2015

 

 

Αγαπητοί κύριοι παρευρισκόμενοι γεια σας.

 

Είμαι ο Βασίλης Καμπάκης, χρήστης του λιμένος όπως και όλοι οι συνάδελφοι πράκτορες και εκτελωνιστές, διαμεταφορείς, εξαγωγείς κ.ά. Πρόεδρος του Σ.Ν.Π.Θ. και Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ναυτικών Πρακτόρων Ελλάδος και μέτοχος της Ο.Λ.Θ. Α.Ε.

 

Σήμερα βρισκόμαστε για ακόμη μια φορά για τον αποχαιρετισμό της παλαιάς Διοίκησης και τον χαιρετισμό της νέας. Βέβαια την νέα διοίκηση θα την χαιρετίσουμε όταν θα εγκατασταθεί.

 

Θα μπορούσε βέβαια να υπάρχει ο ορισμός της προκειμένου να αποφευχθεί αυτή η ανωμαλία, δεδομένου ότι η εταιρεία είναι στο χρηματιστήριο και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και ευαισθησία σε αυτές τις κινήσεις και αποφάσεις.

 

Γνωρίζετε όλοι ότι βρισκόμαστε σε μια πολύ μεγάλη καμπή για την χώρα που αυτό παρασύρει τα πάντα και ιδιαίτερα τις επιχειρήσεις και οργανισμούς, διότι ο συγκεκριμένος Οργανισμός είναι μια εξωστρεφής επιχείρηση, δεδομένου ότι έχει να κάνει με διακίνηση φορτίων από και για το εξωτερικό, άρα επομένως έχει σχέσεις με εταιρείες εξωτερικού με συνέπεια να εισπράττει άμεσα την δυσκολία και δυσπιστία που μας αντιμετωπίζουν.

Αυτό σημαίνει ότι εμείς όλοι που αποτελούμε το δυναμικό του Οργανισμού, ο καθένας από το πόστο του, προκειμένου να βγούμε από τις δυσκολίες, να δουλέψουμε με συνέπεια, με δύναμη χωρίς γκρίνιες και εξάρσεις και να βάλουμε κάτι παραπάνω από τον εαυτό μας, διότι μόνον έτσι θα ανταπεξέλθουμε.

 

Η Πολιτεία θα πρέπει να στηρίζει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για να αποκτήσει πάλι την αίγλη του διότι την δυναμική την έχει, αλλά δυστυχώς δεν έχει την στήριξη αυτή η ποσοστό αυτής που έχει το λιμάνι του Πειραιά.

 

Εμείς δουλεύουμε και βιοπορούμε από την εργασία μας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και όχι του Πειραιά. Η ανάπτυξη, λόγω COSCO, στο λιμάνι του Πειραιά μας κατατάσσει, για τον μέλλον, ως χώρο περιπάτου που βολτάροντας θα αναπολούμε τα φορτία που διακινούσαμε.

 

Καλά κάνει ο Πειραιάς και η COSCO. Την δουλειά τους κάνουν. Εδώ όμως τι γίνεται;

 

Την Δευτέρα γίνεται κάλεσμα στα Σκόπια εταιρειών, εμπόρων, διακινητών φορτίων με CONTAINERS όπου θα ξεφορτώνονται στον Πειραιά και σιδηροδρομικά θα πηγαίνουν Σκόπια.

 

Εδώ οι σιδηρόδρομοι δεν έδωσαν ακόμη την τιμή της διακίνησης από την Θεσσαλονίκη και μας εμπαίζουν από το 2013.

 

Θέλω να διευκρινίσω ότι δεν έχουμε σκοπό να πολεμήσουμε την δουλειά της COSCO. Την δουλειά τους κάνουν και μάλιστα εξαιρετικά. Εμείς τι κάνουμε;

 

Δεν είμαστε της λογικής να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, αλλά να βγάζει γάλα και η δικιά μας κατσίκα.

 

Ποιος ελέγχει τους σιδηρόδρομους για όλη αυτήν την κατάσταση που μηδενίζουν την Θεσσαλονίκη. Μια εταιρεία δημοσίου χαρακτήρα, πως είναι δυνατόν να διαχωρίζει και να στηρίζει σε ποιο λιμάνι θα δώσει βάρος;

 

Κόβονται τα δρομολόγια για την διακίνηση των φορτίων από το λιμάνι Θεσσαλονίκης με αποτέλεσμα να παραπονούνται οι πελάτες για τις καθυστερήσεις, να αυξάνονται τα αποθηκευτικά, να καθυστερούν τα πλοία και αυτοί να δίνουν απόλυτη προτεραιότητα στα τραίνα από Πειραιά.

 

Η Θεσσαλονίκη δεν είναι Ελλάδα; Εμείς είμαστε κάτοικοι εξωτερικού; Ποιος ελέγχει την κατάσταση; Που είναι η δυναμική της «Πύλης των Βαλκανίων»;

 

Η απελθούσα διοίκηση έκανε προσπάθειες, αλλά οι σιδηρόδρομοι δεν ανταποκρίθηκαν σωστά.

 

Η Πολιτεία πρέπει να σταθεί για τα παρακάτω:

 

Για τα βυθίσματα, που χρειάζονται για να δεχθούμε μεγαλύτερα πλοία. Για γερανούς που θα αντικαταστήσουν τους γερασμένους που υπάρχουν από το σχέδιο Μάρσαλ. Για τις επεκτάσεις. Για τις αλλαγές των νομοθεσιών για να μην έχει το δικαίωμα ο κάθε συμμετέχων στον διαγωνισμό να μηνύει τον νικητή και έτσι να χάνουμε χρόνο.

 

Καλά που μπήκαν 2 γερανοί στο Dock 17 και ευχαριστούμε την διοίκηση για αυτό, αλλά πόσο χρόνο πάλευαν για να φτάσουν διαδικαστικά στο τέλος;

 

Η COSCO επανδρώνει με γερανούς πλοίων 10.000 TEUS και εμείς ακόμη δουλεύουμε με γάντζους. Πολύ καλά κάνει η COSCO και χαίρομαι για αυτό που γίνεται εκεί διότι αναπτύσσονται, αλλά πρέπει το λιμάνι να ιδιωτικοποιηθεί για να έχουμε και εμείς ανάπτυξη; Μέχρι τότε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι;

 

Θα σας βάλω και ένα άλλο σημείο, ιδιαίτερα πονηρό, για την αποδόμηση του λιμένος Θεσσαλονίκης.

Αν αύριο γίνει απεργία εξαιτίας της Ο.Λ.Π. Α.Ε., οι δικοί μας εργαζόμενοι θα συμμετέχουν; Αν οι δικοί μας εργαζόμενοι συμμετέχουν, οι της COSCO θα συμμετέχουν;

Μήπως πρέπει οι εργαζόμενοι να προσέξουν, διότι μπορεί να χρησιμοποιηθούν χωρίς την θέλησης τους και τελικά όλα τα φορτία να γύρουν προς τον Πειραιά;

 

Διότι όπως η Πολιτεία στηρίζει τον Πειραιά και όχι την Θεσσαλονίκη, μήπως πρέπει και εμείς να προστατέψουμε τον χώρο μας;

 

Η Πολιτεία είναι το 75%. Δεν γίνεται να απαγκιστρώσει από κακόβουλες νομοθετικές υποχρεώσεις την Ο.Λ.Θ. Α.Ε. και να λειτουργήσουμε ως ιδιωτική επιχείρηση;

 

- Να σταματήσουμε να σκεπτόμαστε ότι όποιος τρέχει για την ανάπτυξη του λιμένος τρέχει για να οικονομήσει ο ίδιος;

- Να σταματήσουν οι ανόητες νομοθεσίες «περί διαγωνισμών» και η «προσβολών των διαγωνισμών» και να ελευθερωθούν τα χέρια των Διοικήσεων;

- Να απελευθερωθούμε από εργατικές νομοθεσίες των εταιρειών του Δημοσίου για να μπορέσουν οι εργαζόμενοι να αυξηθούν για να αυξηθεί και η απόδοση του λιμένος;

- Να δουλέψει η Ο.Λ.Θ. Α.Ε. με καθαρά ιδιωτικά κριτήρια;

- Να ελεγχθεί ο σκοπός των σιδηροδρόμων;

- Να γίνει μια άλλη Εμπορευματική Διεύθυνση των σιδηροδρόμων στην Θεσσαλονίκη και να μην περιμένουμε σιδηροδρομικά η Θεσσαλονίκη να διοικείται από την Αθήνα με περιστέρια και ζήλιες. Πέρασε από το λιμάνι Θεσσαλονίκης ο απερχόμενος Πρόεδρος και Διευθύνων (άνθρωπος με ιδιαίτερη δυναμική) που άλλοι τον εκτίμησαν και άλλοι ( μη εξωστρεφείς) δεν τον κατάλαβαν και τον πολέμησαν. Όμως τούτος με την Διοίκηση του κατάφεραν να έχουν αυτά τα εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα. Αν είχαν τα χέρια τους ελεύθερα από όλα τα παραπάνω που ανέφερα, πόσο μεγαλύτερη ανάπτυξη θα υπήρχε;

 

Πιστεύουμε ότι η Πολιτεία θα κάνει τη σωστή επιλογή για την συνέχεια της

Διοίκησης της Ο.Λ.Θ. Α.Ε., αλλά πάντοτε με την προϋπόθεση ότι θα στηρίξει τις ενέργειες της.

 

Εμείς ως Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων είμαστε εδώ για να στηρίξουμε

κάθε καλή ενέργεια. Το έχουμε αποδείξει.

 

Εμείς και εσείς οι εργαζόμενοι είμαστε διαχρονικοί στο λιμάνι.

 

Θα πρέπει επίσης και το Λιμεναρχείο να συμβάλλει στην ανάπτυξη του

λιμένος και να προσέχει ιδιαίτερα τους οποιουσδήποτε κανονισμούς θέλει να θεσπίσει και θα πρέπει να υπάρχει διαβούλευση με την Ο.Λ.Θ. Α.Ε. και εμάς.

 

Θα πρέπει να παλεύουν και αυτοί για το λιμάνι όπως για παράδειγμα για την έλευση πλοηγών, ή το κόστος που δημιουργείται από την χρήση των ρυμουλκών, ή τις δύσκαμπτες νομοθεσίες που τις κάνουν ακόμη πιο δύσκαμπτες.

 

Το Υπουργείο Ναυτιλίας το παλεύουμε για αύξηση των πλοηγών και οι απαντήσεις είναι αρνητικές. Στο λιμάνι του Ηρακλείου θα γίνουν επιπλέον αφίξεις κρουαζιερόπλοιων και τρέχει όλο το σύμπαν για να αυξηθούν οι πλοηγοί.

Δεν πρέπει λοιπόν, να γίνουν ενέργειες από το Λιμεναρχείο για αυτό το θέμα;

 

- Κρουαζιέρα. Ένας άλλος πόνος που η Διοίκηση έτρεξε. Ποιος αποφασίζει για τον καλλωπισμό των κτιρίων του σταθμού ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ; Πρέπει να παρθεί απόφαση στην Βουλή; Η Διοίκηση έκανε ενέργειες και περιμένει την έγκριση. Τι περιμένουν; Τα κρουαζιερόπλοια αυξήθηκαν.

 

Λοιπόν κε. Αγγελούδη εσείς και η Διοίκηση σας κάνατε την διαμόρφωση του

χώρου και έφθασε ο έρωτας μέσα στο λιμάνι, πήρατε έναν GOTTWALD, φέρατε 2 νέους γερανούς μεγάλους, προχωρήσατε για την αγορά άλλων, φέρατε οικονομικά θετικά αποτελέσματα με συνθήκες δύσκολες, κάνατε ηλεκτρονική την Διοίκηση, κρατήσατε ψηλά την μετοχή, παρακολουθήσατε τα ωράρια με προσωπική παρουσία, προσπαθήσατε για την κρουαζιέρα, προσπαθήσατε για τον 6ο προβλήτα αλλά επειδή είμαι απαιτητικός θα πω ότι κάνατε λίγα. Έπρεπε να προσπαθήσετε να καταργηθούν οι νομοθεσίες ούτως ώστε οι παραπάνω προσπάθειες να γίνουν πραγμάτωση.

 

Σας ευχαριστούμε για όλη σας την προσπάθεια και καλωσορίζουμε την νέα Διοίκηση.

 

 

13
Μαΐου
2014

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΜΕΩΝ

Σας ενημερώνουμε ότι το νέο ΔΣ του ΣΝΠΘ ανακήρυξε και τους υπεύθυνους τομέων οι οποίοι θα είναι και οι αποδέκτες λήψεως των προβλημάτων εκ των συναδέλφων, ανά τομέα, προς επίλυσιν :

ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ :                              Κ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ

Ν. ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΑΘ. ΤΣΙΟΥΚΑΝΑΡΑΣ

Χ. ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΣ

 

Σ.ΕΜΠΟ:                                            Γ. ΚΟΡΝΗΛΑΚΗΣ

Α. ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ

ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ:                                    ΑΘ. ΤΣΙΟΥΚΑΝΑΡΑΣ

Κ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ

TEΛΩΝΕΙΟ:                                       Γ. ΚΟΡΝΗΛΑΚΗΣ

E. HΛΙΑΔΟΥ

Μ. ΜΩΡΑΪΤΗ

 

13
Μαΐου
2014

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΝΑΥΤΟΛΟΓΗΣΗΣ

Στην κατηγορία DOWNLOADS μπορείτε να δείτε τις νέες τροποποιημένες βεβαιώσεις Ναυτολόγησης όπως μας τις έχει αποστείλει το ΚΛΘ.

(ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ-ΝΑΥΤΟΛΟΓΗΣΗΣ)

Τροφοδότηση RSS

feed-image .

Σύνδεση



Καταστατικό Συλλόγου